Klachten TransIP

Er worden de laatste maanden veel klachten over TransIP gemeld via de verschillende platformen. De klachten lijken gegrond en voor veel mensen is de maat vol. Van veel van deze klachten kan ik melden, ik heb helaas dezelfde ervaring. De support afdeling van Transip geeft geen gehoor en de bereikbaarheid van de klantenservices is onder de maat. Wat je kunt doen is ten eerste een betrouwbare zakelijke dienstverlener zoeken. Al jarenlang adviseer ik Vimexx voor zowel aankoop domeinen als hosting (zowel webhosting, VPS als een dedicated server).

Naast Vimexx maak ik gebruik va Savvii. De VPS pakketten van Savvii zijn wel iets duurder dan een ander pakket maar daar krijg je dan ook wel wat voor. De VPS is zo snel als een speer en daarnaast worden ook extra optie zoals Varnish Caching en een malware scanner bij het tarief ingebrepen.

 

Telefoonnummer TransIP

TransIP is telefonisch niet goed bereikbaar. Wil je telefonisch contact dan kun je contact opnemen met de afdeling storingen via 071 524 1919.

Geef je naam en telefoonummer door en je kunt teruggebeld worden. Meld je klacht via : 071 524 1919.

 

Support TransIP

Wat ze zelf aangeven op de website is al minimaal:

We bieden uitsluitend support via ons controlepaneel en e-mail.

Helaas blijkt in de praktijk dat TransIP geen support levert via e-mail. De ervaring leert dat dit bestaat uit doorverwijzen naar een controlepaneel (die volgens reviews niet altijd bereikbaar is of niet werkt) en standaard teksten. Concrete vragen van een klant worden niet beantwoord. Het spreekwoordelijke "ze maken zich ervan af met een Jantje van Leiden" is aan de orde.

 

Reviews TransIP

De reviews TransIp lijken de laatste maanden in een glijdende schaal te verkeren.  ISPgids.com rapporteert een 90% score. Helaas schijn bedriegt. Kijk je goed naar de cijfers dan kom je vandaag de dag anders uit. Deze score is een 36 maands gemiddelde. Het 12 maandsgemiddelde is een schamele 74% (online betekent dit een onvoldoende).

Als we verder gaan analyseren op de reviews van TransIP dan wordt duidelijk dat er de laatste maande veel klachten zijn. Wij nemen een onafhankelijke review deskundige als maatstaf.

TransIP en Trustpilot

Via Trustpilot worden wij zenuwachtig en schreeuwen (ex)klanten van TransIP om hulp. Een kleine greep uit de reacties.

 

Niet Meedenkend en dat gaat alleen via de mail
als je een product niet meer wil, dan moet je van hun af, wel rekeningen sturen en helemaal niet meedenkend, dus denk goed na, er zijn wel andere bedrijven die ook van te voren even aangeven of het wel moet worden verlengd voor een bepaalde datum, Kijk eens bv bij VIMEXX.nl

 

Oplichterij en onmogelijk om van ze af te komen!! Ze negeren je annulering en blijven je gewoon facturen en aanmaningen sturen! Oplichterij, nooit aan beginnen.
Slechte provider. Als je eenmaal hier aan vast zit, doen ze erg moeilijk om je abonnementen af te zeggen. Daarnaast krijg je allerlei services die je niet wilt. NIET VAN KOPEN DUS! DRAMA BEDRIJF!




Online staan de volgende gemiddelde scores volgens de beoordelaars van TransIP. Dit is een onafhankelijke vergelijking over een periode van één jaar.

Support afdeling
%
Afmelden / Beëindigen
%
Communicatie
%

Klachten over online dienstverlener TransIP